Hoe komt het toch dat actievoerder pal over dak zware Denuths krijgt, die vroeger kilometers zuidelijker vlogen?
Vertikale vluchttrack van 2.11 is de moeite: de opstijgprocedure valt boven Strombeek gewoon stil! Vandaag of morgen valt zo'n veel te zwaar geladen toestel zelf nog stil, boven dichtst bevolkte gebied in Vlaamse rand rond luchthaven. Die van 5.11 stijgt bijna op als een helicopter.
Datum: 5 november 2009 10:31:23 GMT+01:00
Aan: ombudsman <airportmediation@mobilit.fgov.be>
Onderwerp: klacht do 6.11.09 10u27
Geachte
Hierbij leg ik klacht neer tegen het zeer zware vliegtuig dat hier net overvloog.
Zo'n toestel hoort thuis boven dunbevolkt gebied.
Graag de H en de V track
Hoogachtend
J. O.
Actie Strombeek
Van: juan.torck@mobilit.fgov.be
Geachte Mevrouw,
Dit is de informatie over de vluchten waar u naar verwijst in uw klachten
van 02/11 tot 05/11/2009.
Het stijgingspercentage van de 5 vluchten beantwoordt aan de norm opgelegd door de luchtvaartkundige reglementering.
Gelieve in bijlage verticale en horizontale track van deze vluchten te vinden.
Ik hoop hiermee uw klachten en/of vragen beantwoord te hebben.
Juan TORCK
Voor de Federale Ombudsdienst voor de Luchthaven Brussel-Nationaal
Radartrack horizontaal en verticaal 02/11/2009
Radartrack horizontaal en verticaal 03/11/2009
Radartrack horizontaal en verticaal 04/11/2009
Radartrack horizontaal en verticaal 05/11/2009
Radartrack horizontaal en verticaal 05/11/2009