Klacht 5.9.09
- - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - -
Geachte,
Net vloog hier 5.9.09 15u08 een zeer zwaar vliegtuig over
aan de verantwoordelijken:
Je maag keert ervan om
Je oren donderen nog na de concentratie (ik ben kleine zelfstandige en moet weekends doorwerken om nog wat te verdienen) is kapot
ik zag buren die in de tuin werkten naar binnen vluchten 'n oude buurman belde, werd wakker gevlogen uit middagdut
(WIE DOET ER NOU EEN MIDDAGDUT? KINDEREN EN OUDE MENSEN? DIE KUNNEN TOCH NIET PROTESTEREN!!!
DAAROM PROTESTEER IK)`
het DING vloog VEEL TE LAAG en maakt VEEL TE VEEL LAWAAI boven VEEL TE VEEL MENSEN
Het kan zuidelijker vliegen!
dank u wel dat u nog altijd zoveel mensen het leven verpest door over
zeer dichtbevolkte woonkernen dergelijke vliegtuigen na vertragend
bochtenwerk lang en laag te laten opstijgen
DANK U WEL
en mag ik ook de H en de V track?
Wanneer DOET U HIER IETS AAN?
Hoogachtend (nou ja, hoog)
J. O
Van: juan.torck@mobilit.fgov.be
Datum: 8 september 2009 13:51:52 GMT+02:00
Brussel, dinsdag 8 september 2009
Geachte Mevrouw,
Dit is de informatie voor de vlucht waar U naar verwijst in uw klacht van 05/09/2009:
- Diezelfde dag, om 15u05, Boeing 747-200 opgestegen van baan 25R met bestemming de Verenigde Staten op de DENUT3C-route.
Tonnenmaat van het vliegtuig 372 ton, QC 67,6.
Ik heb de verticale track van de vlucht geanalyseerd en het stijgingspercentage van het vliegtuig beantwoordt aan de minimale stijgingsnorm opgelegd door de luchtvaartkundige reglementering.
Gelieve in bijlage de verticale en horizontale track van de vlucht te vinden.
Ik blijf ter uwe beschikking voor eventuele bijkomende informatie.
Hoogachtend,
Ombudsman op de Federale Ombudsdienst voor de Luchthaven Brussel-Nationaal