Voor dergelijke vluchten (Denuth 3, 67 QC) vlucht iedereen naar binnen. Deze MOETEN zuidelijker vliegen

Klacht 5.9.09

- - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - -

Geachte,

Net vloog hier 5.9.09 15u08 een zeer zwaar vliegtuig over

aan de verantwoordelijken:

Je maag keert ervan om

Je oren donderen nog na de concentratie (ik ben kleine zelfstandige en moet weekends doorwerken om nog wat te verdienen) is kapot

ik zag buren die in de tuin werkten naar binnen vluchten 'n oude buurman belde, werd wakker gevlogen uit middagdut

(WIE DOET ER NOU EEN MIDDAGDUT? KINDEREN EN OUDE MENSEN? DIE KUNNEN TOCH NIET PROTESTEREN!!!

DAAROM PROTESTEER IK)`

het DING vloog VEEL TE LAAG en maakt VEEL TE VEEL LAWAAI boven VEEL TE VEEL MENSEN

Het kan zuidelijker vliegen!

dank u wel dat u nog altijd zoveel mensen het leven verpest door over

zeer dichtbevolkte woonkernen dergelijke vliegtuigen na vertragend

bochtenwerk lang en laag te laten opstijgen

DANK U WEL

en mag ik ook de H en de V track?

Wanneer DOET U HIER IETS AAN?

Hoogachtend (nou ja, hoog)

J. O

Van: juan.torck@mobilit.fgov.be

Datum: 8 september 2009 13:51:52 GMT+02:00

Brussel, dinsdag 8 september 2009

Geachte Mevrouw,

Dit  is  de informatie voor de vlucht waar U naar verwijst in uw klacht van 05/09/2009:

-  Diezelfde  dag,  om  15u05,  Boeing  747-200 opgestegen van baan 25R met bestemming de Verenigde Staten op de DENUT3C-route.

Tonnenmaat van het vliegtuig 372 ton, QC 67,6.

Ik heb de verticale track van de  vlucht  geanalyseerd  en  het stijgingspercentage   van   het   vliegtuig  beantwoordt  aan  de  minimale stijgingsnorm opgelegd door de luchtvaartkundige reglementering.

Gelieve  in  bijlage  de  verticale  en  horizontale track van de vlucht te vinden.

Ik blijf ter uwe beschikking voor eventuele bijkomende informatie.

Hoogachtend,

Juan TORCK

Ombudsman op de Federale Ombudsdienst voor de Luchthaven Brussel-Nationaal