Ombudsman Touwaide stelt dat er geen verschil is tussen afkomst klachten maar antwoordt niet op vraag naar matchen klachten en officiële vluchtinformaties BAC
Klacht 7.3.2008
Geachte,
Kunt u ons preciseren welk regiem er op klachten uit de Noordrand wordt
toegepast?
Wanneer verklaart u een klacht als onontvankelijk en/of ongegrond?
Welke regels worden daar toegepast?
Wat doet u met klachten automatisch gegenereerd door de sonometer van AWACCS op
nachten dat er helemaal niet vanaf baan 20 werd vertrokken en er evenmin een
bocht naar links werd gemaakt vanaf de 25R?
Hoogachtend
J. O.
Actie Noordrand
Op 7-mrt-08, om 09:48 heeft
Willy.Houbrechts@mobilit.fgov.be het volgende geschreven:
Van: Willy.Houbrechts@mobilit.fgov.be
Datum: 7 maart 2008 09:48:51 GMT+01:00
Aan:
Onderwerp: 304.789 : precisering klachtendossiers
Antwoord aan: airportmediation@mobilit.fgov.be
Mevrouw,
Dossier A.1/SMO/RDB/2008/03/304.789/T*573.938
Er is geen verschil tussen de afkomst van de klachten.
Uw klachten zijn toegewezen en bemiddeld door Dhr. Baerdemaker, 02.724.02.64, wiens verantwoordelijk is voor uw dossier.
Mvg,
Ph.Touwaide
Directeur
BRUSSELS-NATIONAL AIRPORTMEDIATION
- - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - -
Geachte,
Kunt u ons preciseren welk regiem er op klachten uit de Noordrand wordt toegepast?
Wanneer verklaart u een klacht als onontvankelijk en/of ongegrond?
Welke regels worden daar toegepast?
Wat doet u met klachten automatisch gegenereerd door de sonometer van AWACCS op nachten dat er helemaal niet vanaf baan 20 werd vertrokken en er evenmin een bocht naar links werd gemaakt vanaf de 25R?
Hoogachtend