Hoe komt het dat op za-zo 22-23.9 het preferentieel baangebruik niet gerespecteerd werd? Zie vluchten in kleur op bijgaande vluchtlijst, plus welke vluchten wel degelijk vanaf baan 20 via de noordrand vliegen, itt tot wat andere actiegroepen beweren

Klacht 4.10.2007

Geachte,

Kunt u mij antwoord verschaffen op de volgende vragen?

Bijlage 20070922NF.pdf:
De Radartrack geeft twee vertrekken van baan 25L terwijl er volgens de boordtabellen 3 toestellen vertrokken.
Bijlage 20070923DF.pdf:
Op deze track is te zien dat er veel toestellen vertrekkend van baan 20 over een of meerdere noordrandgemeenten vliegen. Zie ook de vlieglijst. In tegenstelling tussen wat actiegroepen uit de Oostrand beweren wordt de Noordrand dus wel degelijk overvlogen met redelijk hoge aantallen toestellen vertrekkend van baan 20 die eerst half Brussel moeten overvliegen. Is hier een andere logica mogelijk? 
Bijlage 20070922DF.pdf
Autoloze zondag? Blijkbaar vond een groot aantal sportvliegtuigen en helicopters niets beters te doen dan maar lawaai en stank in de lucht te produceren boven de hoofdstad en omstreken. Wie zat er in die toestellen?
Vluchtlijst 20070922-23.xls 
Ik stuur u de vluchtlijst terug. Hierop heb ik in kleur de vluchten van baan 20 over de noordrand aangeduid eveneens de vluchten die het voorziene preferentieel baangebruik niet gerespecteerd hebben. Graag uitleg wat hiervoor de reden was.
 
Hoogachtend
J. O.
Actie Strombeek
 

Mevrouw O.,

In bijlage de informatie omtrent 22 en 23 september 2007:

(See attached file: 20070923NF.pdf)(See attached file: 20070923DF.pdf)(See

attached file: 20070922NF.pdf)(See attached file: 20070922DF.pdf)(See

attached file: cv22230907.xls)

Met vriendelijke groeten,

R A F De Baerdemaeker