OP 9 MEI PROGRAMMEERDE EEN PILOOT VERKEERDELIJK CIV6C IPV CIV1E EN
OVERVLOOG ONNODIG DE NOORDRAND
Beste ,
Ik was toch wel verwonderd over wat er vandaag allemaal gebeurd is
1. om 16 h 10 een toestel op de Chievres route zoals we die in de week
meemaken (dus tijdens de zondag) en niet op de Chabert route, klopt dat?
2. om 16 h 13 een zeer lawaaiieig toestel duidelijk op DENUT, van welke baan
opgestegen, toch van de 25R? Of van de 20? Het zal weer te zwaar geweest zijn
zeker? Ik dacht dat we op zondag vrij hadden tot 17 h.3. om 16 h 27 (ongeveer)
iets wat duidelijk op de Chabert route vloog en zeer luidruchtig was, dus dan
kon toch de Chabert route gevlogen worden, maar dit impliceert weer opstijgen
van de 25R!
Toch graag verduidelijking, type toestel, route, startbaan, QC, radartracks
Met dank en vriendelijke groeten,
M.G.
Meise
MAIL dd 9.5.2004
Beste,
In bijlage de individuele track van elk toestel en de vertikale tracks.
Betreffende het eerste vliegtuig was dus wel degelijk CIV1E bevolen, doch door
fout het piloot CIV6C geprogrammeerd. Dit voorval is doorgegeven.
Ook weertabel uit de archieven in bijlage. Door rugwind-component op baan 20,
voortijdig overgeschakeld op 25R.
Met vriendelijke groeten,
R A F De Baerdemaeker.
Tracks
2004/05/09 16:07
A320
25R
CIV1E
2004/05/09 16:11
B742
25R
DEN2C
2004/05/09 16:45
B735
25R
DEN2C
Windcomponenten
STN DD/HHHH VIS PRESS ALTMR TMP TD HREL DIR VIT RAF
EBBR 09/0020 4.9 1002.0 10.0 8.0 87% 310 6
EBBR 09/0120 3.7 1002.0 10.0 8.0 87% 300 5
EBBR 09/0150 3.7 1002.0 10.0 8.0 87% 300 5
EBBR 09/0220 3.7 1002.0 10.0 8.0 87% 300 6
EBBR 09/0250 3.1 1002.0 10.0 8.0 87% 300 6
EBBR 09/0320 3.1 1002.0 10.0 8.0 87% 290 6
EBBR 09/0350 2.1 1003.0 10.0 8.0 87% 290 5
EBBR 09/0420 1.8 1003.0 10.0 8.0 87% 290 5
EBBR 09/0450 1.8 1003.0 10.0 8.0 87% 290 6
EBBR 09/0520 1.8 1004.0 10.0 8.0 87% 290 6
EBBR 09/0550 1.5 1003.0 10.0 9.0 93% 290 6
EBBR 09/0520 1.8 1004.0 10.0 8.0 87% 290 6
EBBR 09/0550 1.5 1003.0 10.0 9.0 93% 290 6
EBBR 09/0620 1.8 1004.0 10.0 9.0 93% 280 5
EBBR 09/0750 3.1 1005.0 11.0 8.0 82% 280 6
EBBR 09/1050 6.2 1005.0 14.0 7.0 63% 310 6
EBBR 09/1120 6.2 1006.0 15.0 8.0 63% 280 6
EBBR 09/1150 6.2 1006.0 14.0 7.0 63% 320 5
EBBR 09/1220 6.2 1006.0 15.0 7.0 59% 290 5
EBBR 09/1250 6.2 1006.0 15.0 7.0 59% 340 5
EBBR 09/1320 6.2 1006.0 15.0 8.0 63% 320 3
EBBR 09/1350 6.2 1006.0 15.0 7.0 59% 320 4
EBBR 09/1420 6.2 1006.0 15.0 8.0 63% 330 7
EBBR 09/1450 6.2 1006.0 15.0 8.0 63% 310 5
EBBR 09/1520 6.2 1006.0 15.0 8.0 63% 310 5
EBBR 09/1550 6.2 1006.0 15.0 7.0 59% 320 5
EBBR 09/1620 6.2 1006.0 14.0 9.0 72% 360 5
EBBR 09/1650 6.2 1007.0 14.0 9.0 72% 350 5
EBBR 09/1720 6.2 1007.0 14.0 9.0 72% 340 4
EBBR 09/1750 6.2 1007.0 13.0 9.0 77% 320 4
EBBR 09/1820 6.2 1007.0 13.0 9.0 77% 330 4
EBBR 09/1850 6.2 1007.0 13.0 9.0 77% 330 3
EBBR 09/1920 6.2 1008.0 13.0 9.0 77% 350 2
EBBR 09/1950 6.2 1008.0 13.0 9.0 77% 310 3
EBBR 09/2020 6.2 1008.0 12.0 9.0 82% 310 5
EBBR 09/2050 6.2 1007.0 11.0 8.0 82% 320 6
EBBR 09/2020 6.2 1008.0 12.0 9.0 82% 310 5
EBBR 09/2050 6.2 1008.0 11.0 8.0 82% 320 6
EBBR 09/2120 6.2 1008.0 11.0 8.0 82% 300 5
EBBR 09/2150 5.5 1009.0 10.0 8.0 87% 310 4
EBBR 09/2220 4.9 1009.0 10.0 8.0 87% 310 4
EBBR 09/2250 4.3 1009.0 10.0 7.0 82% 310 4
EBBR 09/2320 4.3 1009.0 10.0 8.0 87% 300 4
EBBR 09/2350 4.3 1009.0 10.0 8.0 87% 320 2