Leugens en verzwijgingen van Peggy Courtois (UBCNA). En welke situatie wenst UBCNA juist?
VRT website 2.1.2006

Geachte,

U liet Mevrouw Courtois aan het woord in verband met de lawaaihinder van Zaventem.
Ze vertegenwoordigt UBCNA ­ de naam zegt het tegen lawaaihinder ­ en deze actievereniging bestaat sedert begin van de jaren negentig ........ Maar ze
wensen een terugkeer naar de "historische" situatie van 1999, welke ze dus reeds aangeklaagd hebben .....

Bovendien welke situatie, wensen ze juist ?????
Degene die reeds gewijzigd werd door toedoen van UBCNA onder toedoen van kabinetschef van Verhofstadt (geleidelijk aan) ...

 Zelfs als de wind zo sterk is dat uitsluitend baan 02/20 gebruikt kan worden, dienen ze klacht in tegen de sterren op ..., hetzelfde bij de werken aan baan 25R (één druk op de knop en 10 mails worden verzonden )

ZE WENSEN DUS WEL DEGELIJK GEEN ENKEL VLIEGTUIG BOVEN HUN KOP MAAR WEL ALLE BATEN VAN DE LUCHTHAVEN.

Is de situatie van 1999 nog vergelijkbaar met de huidige ???
Het antwoord moet nee zijn, er zijn met de dag meer vliegtuigbewegingen rond Zaventem en er is een aanzienlijke toename van het vrachtvervoer, dus zware toestellen.

Wat ze wensen in feite is zelfs bedrog voor een deel van de bevolking die ze beweren te  vertegenwoordigen ­ d.i. een groot deel van Brussel ­ als alles
vanaf baan 25R moet opstijgen moet AUTOMATISCH een groot deel boven Brussel, de dichtsbevolkte regio van het land, de hoofdstad van Europa vliegen .....
vliegtuigen stijgen niet op als helicopters, rechtomhoog dus ...

Ze klagen de weekends aan, daar opnieuw, krijgen ze slechts in principe de vluchten op ZONDAG UITSLUITEND tussen 6 en 17 uur, deze timing wordt BIJNA
NOOIT GERESPECTEERD en DE ZWARE TOESTELLEN VERTREKKEN VANAF BAAN 25 R.
Deze opstijgingen mogen dus wel degelijk andere mensen storen, dat vinden ze normaal ....

EEN RECHTZETTING LIJKT MIJ DRINGEND NOODZAKELIJK.

F.D.
Machelen

 

Lees het artikel