DHL GOOIT ALLES OP HOOP WAT ZE IN EUROPA HEBBEN IN STRIJD VOOR ZAVENTEM.
HOE KAN DHL 180 PILOTEN HEBBEN VOOR 30 VLIEGTUIGEN? 6 PER VLIEGTUIG?

MAIL dd 26.3.2004

Geachte,
Even een reactie op een mail die ik kreeg van DHL.
Onlangs kreeg ik op mijn werk deze mail toegestuurd van DHL (ik schreef mij ooit eens bij DHL in voor een soort nieuwsbrief ) en hierbij stuur ik deze mail ter info door naar jullie.
Tot nu toe gingen deze "nieuwsbrieven" , voor zover ik mij herinner, vooral over hun talrijke producten en mogelijkheden die zij kunnen aanbieden .
Het is voor mij ongewoon om ongevraagd als werknemer (en gewone burger)  rechtstreeks en gedetailleerd ingelicht te worden door DHL over de samenstelling van hun personeelsbestand en activiteiten te Zaventem.
Zie in het artikel "Waarom Zaventem voor DHL zo belangrijk is?" en ook "Lees hier verder waarom Zaventem voor DHL zo belangrijk is.<http://www.dilys.be/dhl/mailing/Dutch/maart2004-zaventem.html>"
Of moet ik dat als normale correspondentie beschouwen?
Van andere firma's ontvang ik geen mails van die aard.Als betrokkene en slachtoffer van geluidsoverlast, vind ik het ongepast
om via mail door DHL aangesproken te worden inzake de DHL problematiek (DHL, uitbreiding DHL en alles wat daar mee te maken heeft).
Ik vind het spijtig dat DHL op deze manier de steun en begrip vraagt van de burger, maar vooral krijg ik een slecht gevoel omdat ze, naar mijn gevoel, met deze manier van communicatie een zeker schuldgevoel opwekken bij de burger.
Jammer dat dit zo moet gebeuren. Ik wou dit even kwijt, dank voor het luisterend oor.
M.VDV.

Sent: Friday, March 19, 2004 9:54 PM
Subject: DHL News - maart 2004

19/03/2004
DHL actief op alle fronten

Recordgroei voor China in 2003
In 2003 bereikte de economische groei van China de recordhoogte van 8,5 %. En alle toekomstvoorspellingen zijn optimistisch: in 2003 groeide de industriële productie in China met 16 %, en er werd zelfs 35 % meer geïnvesteerd dan het jaar voordien. Vooral in vastgoed en in de autoassemblage is de groei spectaculair. Deze resultaten zorgden voor 20,3 % meer fiscale ontvangsten.

Doet u ook meer en meer zaken met Azië? Alleen al in China bedient DHL vandaag maar liefst driehonderd steden met ter plaatse tweeduizend DHL-medewerkers.

  Lees hier verder wat DHL speciaal voor u in het Verre Oosten kan doen.
<http://www.dilys.be/dhl/mailing/Dutch/maart2004-china.html>

Waarom Zaventem voor DHL zo belangrijk is?
Voor DHL is Zaventem het middelpunt van Europa. Wereldwijd is de hub van Zaventem zelfs de tweede draaischijf van DHL. Vandaag werken er in Zaventem ruim tweeduizend mensen voor DHL, die elke dag tot 1.000 ton zendingen in goede banen leiden. Gemiddeld verzorgen we vanuit Zaventem 120.000 zendingen per nacht: 15.000 zware pakketten, 60.000 lichte en
45.000 zendingen met documenten. Gemiddeld vliegt DHL van op Zaventem met dertig vliegtuigen per week (dus tot zestig vliegbewegingen). En trucks zorgen voor gemiddeld 240 bewegingen per nacht.
We willen Zaventem graag verder zijn rol laten spelen als belangrijkste draaischijf voor Europa.
  Lees hier verder waarom Zaventem voor DHL zo belangrijk is.
<http://www.dilys.be/dhl/mailing/Dutch/maart2004-zaventem.html>