Zgn. Ringroute ?hindert mensen in dichtbevolkt gebied aan weerszijden ring. Waarom vliegt Denuth niet via Kanaalzone en Ossegempark? Stijgingspercentage 7% beschermt niet tegen hoogfrequente en zeer lawaaierige lawaaioverlast

 

Geachte,

Dank u, ik wil wel doen noteren dat dat stijgingspercentage niet verhindert dat we hier in Strombeek, dat noch naast, noch onder noch in het verlengde van de startbaan ligt en in vogelvlucht toch al 8 km van de luchthaven -ongeoorloofd veel geconcentreerd dag- en nachtlawaai te verwerken krijgen.

Het is niet omdat er in dit dossier politieke beslissingen genomen worden dat deze juist, democratisch en te rechtvaardigen zijn en dat er geen andere beleidsopties mogelijk zijn die dit wel zouden kunnen zijn.

Hoogachtend

J.O.

Actie Strombeek

Begin doorgestuurd bericht:

Van: juan.torck@mobilit.fgov.be

Datum: 17 november 2008 17:18:21 GMT+01:00

Aan:?

Onderwerp:?

Antwoord aan: airportmediation@mobilit.fgov.be

Mevrouw,

Gelieve de Horizontale tracks te vinden voor volgende vluchten:

13/11/2008,03u18 Airbus A300 met bestemming het Verenigd Koninkrijk,

DENUT3C route, 165 ton, QC 11,9

14/11/2008, 01u36 MD11 met bestemming de Verenigde Staten, DENUT3C route,

286 ton, QC 10,1

14/11/2008, 11u37, Airbus A320 met bestemming Spanje op de CIV1C

RING-route.

Ik heb de verticale tracks van de 3 vluchten geanalyseerd, en alle 3 respecteren? ze ruim het minimale stijgingspercentage van 7% tijdens de eerste 3200 voet.

Hoogachtend,

Juan Torck

voor de Ombudsdienst

(See attached file: 13 11 2008 03h18 hz.pdf)

(See attached file: 14 11 2008 01h36 hz.pdf)

(See attached file: 14 11 2008 11h37 hz.pdf)