Ombudsman Touwaide stelt dat er geen verschil is tussen afkomst klachten maar antwoordt niet op vraag naar matchen klachten en officiŽle vluchtinformaties BAC


Klacht 7.3.2008

Geachte,

Kunt u ons preciseren welk regiem er op klachten uit de Noordrand wordt toegepast?

Wanneer verklaart u een klacht als onontvankelijk en/of ongegrond?
Welke regels worden daar toegepast?

Wat doet u met klachten automatisch gegenereerd door de sonometer van AWACCS op nachten dat er helemaal niet vanaf baan 20 werd vertrokken en er evenmin een bocht naar links werd gemaakt vanaf de 25R?

Hoogachtend

J. O.
Actie Noordrand

Op 7-mrt-08, om 09:48 heeft Willy.Houbrechts@mobilit.fgov.be het volgende geschreven:
 

Van: Willy.Houbrechts@mobilit.fgov.be

Datum: 7 maart 2008 09:48:51 GMT+01:00

Aan:

Onderwerp: 304.789 : precisering klachtendossiers

Antwoord aan: airportmediation@mobilit.fgov.be

Mevrouw,

Dossier A.1/SMO/RDB/2008/03/304.789/T*573.938

Er is geen verschil tussen de afkomst van de klachten.

Uw klachten zijn toegewezen en bemiddeld door Dhr. Baerdemaker, 02.724.02.64, wiens verantwoordelijk is voor uw dossier.

Mvg,

Ph.Touwaide

Directeur

BRUSSELS-NATIONAL  AIRPORTMEDIATION

- - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - -

Geachte,

Kunt u ons preciseren welk regiem er op klachten uit de Noordrand wordt toegepast?

Wanneer verklaart u een klacht als onontvankelijk en/of ongegrond?

Welke regels worden daar toegepast?

Wat doet u met klachten automatisch gegenereerd door de sonometer van AWACCS op nachten dat er helemaal niet vanaf baan 20 werd vertrokken en er evenmin een bocht naar links werd gemaakt vanaf de 25R?

Hoogachtend

J. O.
Actie Noordrand