DE STILTE BIJ UW OMBUDSDIENSTEN STAAT IN ZWAAR CONTRAST TOT ZWARE OVERLAST VOORBIJE NACHTEN

MAILS dd 6/7/8/9.4.2004

Geachte,

Misschien moeten wij eens laten zien dat ook in de Noordrand personen leven die een even belangrijke bijdrage leveren tot de economie als zij in de Oostrand en Brussel.

D.H.
Diegem (werk)- Koningslo (huis)

Geachte,

Opnieuw leg ik klacht neer tegen de concentratie en vooral de hoogte die  de vlichtuigen ( niet ) respekteren bij het overvliegen van Koningslo.
Vannacht werd zo laag gevlogen dat trillingen werden veroorzaakt.

D.N.
Diegem (werk)- Koningslo (huis)



Geachte heer,

De stilte bij uw diensten staan in schrik contrast met de zware overlast tijdens de vorrbije nachten.
Er kwam geen zinnig antwoord op mijn vorige E-mails.
De bewoners van de Noordrand zijn waarschijnlijk economisch minder belangrijk dan zij in Brussel en de Noordrand.

D.N.
Diegem (werk)- Koningslo (huis)


Geachte heer,

Eens te meer opnieuw sterke twijfels over het naleven van de uitwaaiering en gerspreid banengebruik tijdens de nacht.
De volledige week was het in Koningslo ( Watertoren ) onmogelijk om te slapen tussen 03:30 en 05:00 door :
1. geconcentreerd vliegen;
2. op zeer lage hoogte
3. met hoge frequentie
Vier nachten na elkaar waarin men gewekt wordt laten zich voelen.

Daarom zal ik of moeten verhuizen of dringend door uw diensten raadgevingen krijgen rond efficiënte geluidsissolatie.

Mijn welgemeende dank

D.N.
Diegem (werk)- Koningslo (huis)


Geachte heer,

Eens te meer wens ik mijn beklag te doen over de frequentie en hoogte van de vluchten tussen 03:45 en 04:30 van vorige nacht.
1. Ter hoogte van Koningslo wordt zeker geen 700 voet bereikt;
2. Durand zal tevreden zijn van de concentratie : Om de vier minuten een
vliegtuig op dezelfde route.

Met slaperige groeten

  D.N.
Diegem (werk)- Koningslo (huis)

OP 24 MAART TUSSEN 4 EN 5 UUR 14 BEWEGING BOVEN ONS DAK? IS DIT SPREIDING?
MAIL dd 24.3

Geachte heer De Baerdemaecker,

Op 24/03 werden tussen 04:00 en 05:00 , 14 bewegingen geteld "boven mijn dak".

Alle toestellen vlogen in lijn van de luchthaven richting Koningslo op lage hoogte.

Wij zijn in de Noordrand wel wat gewoon uit het verleden, maar gedurende de nacht 1 toestel om de 4 minuten op dezelfde lijn kan niet de bedoeling geweest zijn van het spreidingsplan. Ook merken wij aanzienlijk meer dagbewegingen en lager vliegende toestellen tijdens de dag.

Kan u hierrond enige toelichting geven.

Met welgemeende dank.

D.N.
Diegem (werk), Koningslo (huis)